Мене звати Аліна, і я вже майже 7 років працюю у сфері б’юті індустрії. Я — перукар-колорист. Раніше працювала в одному пропіареному салоні краси, але згодом перейшла працювати вдома. Зараз розповім, чому я так вчинила.
Коли я влаштовувалась на роботу в салон краси, я вже мала достатню клієнтську базу. Проте мені хотілось більше замовлень, я брала багато клієнток по низьких цінам, таким чином набиваючи руку і клієнтську базу. Потім звісно ціну збільшила.
Якось на фарбування до мене записалась дівчинка — то була подруга моєї давньої знайомої. До своєї роботи я підходжу дуже уважно. На таке фарбування, яке вона хотіла, йде приблизно 4 години, а це, пів мого робочого дня. Тому я більше не брала клієнток на цей день, лише одну дівчинку на стрижку, вже після цієї клієнтки. Звісно, я втрачала клієнтів, але таке фарбування принесло б мені більше грошей, ніж звичайні стрижки. Я вибрала найбільш відповідний день і записала цю дівчинку.
Запис був на 9 годину ранку. Перед цим ми обговорили з нею всі деталі по телефону. Я пояснила їй, скільки часу це займе, і яка приблизно буде ціна. Вона погодилась, їй тоді все підходило.
На годиннику вже було 9:15, і я почала переживати, чи що не сталось із клієнткою, тому я вирішила їй зателефонувати. Слухавки вона не взяла, а пізніше була поза мережею. Минуло ще пів години, але я продовжувала чекати на дівчинку. Я вже почала дратуватись, ненавиджу непунктуальність. Поки я чекала на цю дівчинку в салон звернулось ще кілька клієнтів з різними послугами, але я всім відмовляла, адже чекала на свою. Пройшло ще 15 хвилин і я не витримала, взяла якусь жіночку на стрижку.
І тут в полі зору з’явилась якась білявка. Коли вона підійшла я впізнала, що це та сама клієнтка, яка записувалась на 9 годину ранку на фарбування. Коли вона побачила, що я стрижу іншу жінку, сказала :” А хіба не я у вас зараз на фарбування?”.
“Яке хамство, запізнилась, та ще й обурюється!” – подумала я, але не стала озвучувати свої думки вголос.
– Так, звісно, але ви запізнились на годину, я вас чекала, телефонувала вам, проте ви не брали слухавки, тому я вирішила поки взяти іншу клієнтку, — вирішила так відповісти.
– Ммм, ну окей, я почекаю.
Коли я закінчила стригти іншу дівчину я запропонувала цій клієнтці, яка запізнилась, інше фарбування, або перезаписати її до іншого майстра, бо в мене більше не буде до кінця місяця вільних годин. Я, звісно ж, збрехала. Я просто не хотіла більше мати таку клієнтку, вона непунктуальна і груба, їй взагалі все одно, на інших людей. Клієнтка обурилась, і казала, що їм саме сьогодні потрібне це фарбування, вона трохи покапризувала, але згодом погодилась на інше, швидше фарбування.
Хочу зізнатись, це найбільш проблемна клієнтка за весь мій тоді період роботи. Вона контролювала кожний мій рух, і запитувала, чи я роблю вірно. Ну звісно ж вірно! На той час я мала вже досвід роботи, і всі мої клієнти були дуже задоволені, я ніколи не чула критики або невдоволення.
Коли я закінчила фарбування і показала результат цій дівчині вона знову почала капризувати.
– І що це таке? Я взагалі очікувала зовсім інше, я не буду вам платити такі гроші, таке фарбування того не варте! – кричала дівчинка.
Я хотіла покінчити з цим мирно, і сказала, аби та заплатила хоч половину суми, адже я витратила свій час, хоча б за матеріали потрібно було заплатити.
– Жах, я більше ніколи не буду звертатись до вас! – вискочила з салону та дівчина.
Всі мої колеги з полегшенням видихнули. Ця дівчина створила жахливу атмосферу в салоні.
Я вирішила занести її номер в чорний список клієнтської бази салонів краси нашого міста. Туди я написала всю ситуацію, яка сталась тоді зі мною. Я гадаю, що правильно вчинила, адже така клієнтка не тільки запізнилась на цілу годину, та ще й виявилась аферисткою. Сподіваюсь, вона більше не принесла дискомфорту іншим майстрам.
Зараз я працюю вдома, і дуже цим задоволена. Всіх своїх клієнтів я знаю особисто, ніколи не беру на запис незнайомих людей. Адже потрібно поважати роботу і час кожного!
А ви як гадаєте? Чи правильно я вчинила з такою горе-клієнткою? Зараз я пошкодувала, що взагалі її взяла, мала я б тоді такий розум як зараз, ще через пів години відмовилась би приймати її.