Хам0витий офіціант.

Нещодавно у кафе зі мною стався один випадок, я довго мовчала про це, але все ж вирішила розповісти. Я довго не буду перечислювати те, що я замовила. Одне тільки скажу, що дуже добра в цьому кафе була паста карбонара. Я смачно поїла і вирішила попросити у офіціанта рахунок. У рахунку, коли приніс офіціант, я побачила суму, яка якраз була у мене в гаманці і ще були дрібні гроші, які я вирішила дати чайовими, як то кажуть. За непогану обслугу. Сума, яку я мала заплатити була у мене дрібними грошима у гаманці. У рахунку було вказано, що треба дати сто п’ятдесять гривень. Я дала двадцять, двадцять, десять і сто, і ще залишила п’ятнадцять гривень чайовими, і теж це були дрібні купюри.

Офіціант підійшов до мене і з претензіями почав казати, що гроші, які я дала це не гроші . Мовляв, у нас в кафе такими грошима не розраховують і попросив дати мені нормальні гроші. Які це нормальні гроші, я не розуміла. Тому мені стало водночас і соромно, і не зрозуміло, що хоче від мене той офіціант.
Після цих слів я зрозуміла, що треба приймати якісь міри і починати висловлювати свою думку. Я сказала офіціанту:

Перепрошую, а від коли це у нашій країні заборонено розраховуватися дрібними купюрами, хіба це не гроші? За них можна купити все так само, як і за купюри великих розмірів.

Офіціант відповів мені:

Коли я здаю всі гроші за день, які заробив у касу, то наш адміністратор не може зтерпіти того, що у касі так багато дрібноти.

Я не могла знайти собі місця і запитала офіціанта:

– А гроші, які я вам дала чайовими, вони ж теж були дрібними. Виходить ви теж їх не візьмете.

На що офіціант мені відповів:

– Ні, візьму, адже це мої зароблені гроші.

Я прийшла додому після цієї вечері в кафе і довго думала, чому люди так вчиняють. Чому починають виставляти претензії до клієнтів, адже це нормальні гроші навіть, якщо вони і дрібні. І я собі думала, може я замало дала чайових цьому офіціанту. Бо коли б дала достатньо, він зміг би піти і розміняти цю дрібноту на більші купюри і поставити в касу.  І не було б претензій  до клієнтів і адміністратор кафе був би задоволений. От така історія відбулася зі мною. Вирішила в це кафе більше не йти.

 

Оцініть статтю
Хам0витий офіціант.