Погано обслуговують «VIP-клієнтів»

Випадок з мого тренування.

Прийшла на заплановане тренування в елітний фітнес центр в престижному районі Києва.

На заняття ходжу вже декілька років, на один і той же час, маю карту постійного клієнта та знаю майже всіх тренерів.

І ось новина – нова охорона мене не пускає, мовляв, в цей час проходять тренування VIP-клієнтів, і зал для інших закритий.

Я спитала, що за новина? Я постійна клієнтка, це мій час і на мене чекає тренер.

Відповідають, у фітнес зала новий господар і тепер все серйозно, приходьте на інший час.
Я пояснюю, мене тренер чекає, що потрібно, щоб ви мене пропустили?

Сек’юріті мені відповідає, ну ось якщо сам власник зателефонує йому, тоді він пропустить мене…

Я кажу, і що ви таке практикуєте, нове керівництво дзвонить простому охороннику?

Він відповідає, ну, такого ще не було. Але сказали, якщо власник подзвонить, тоді пропускати. Тупий, як пробка…

Зрозуміло, контактів власника немає. Я набрала свого тренера і він зателефонував охороні,  ніби власник…

Мене нарешті пропустили.

Погано обслуговують «VIP -клієнтів».

 

Оцініть статтю
Погано обслуговують «VIP-клієнтів»